VIP-dag programma en sponsors

door Pieter Dhaeze op woensdag 09 november 2011

De eerste VIP-dag nadert snel en een zekere spanning wordt langzaamaan voelbaar. We hebben er echter het volste vertrouwen in dankzij een gevarieerd programma en drie fantastische sponsors.

Programma
We mogen gerust zeggen dat we onze VIP's een ambitieus programma kunnen voorschotelen. Nadat iedereen tussen half tien en tien uur gearriveerd is, steken we meteen van wal met drie korte inleidingen van de drie gastheren van deze dag: topfotografen Johan van de Watering en Mike van Bemmelen en auteur Pieter Dhaeze.
Vervolgens worden de 20 deelnemers in vier groepen opgesplitst en zullen zijn zelf aan de slag gaan met een workshop macro/natuur (Johan) en portret/studio (Mike) afgewisseld met een lezing over RAW en over Print (Pieter). De VIP's kunnen bij de workshops beschikken over een groot assortiment (professionele) camera's, lenzen en printers om eens 'mee te spelen'.
Gedurende de hele dag leveren de deelnemers hun beste foto's in, die vervolgens plenair besproken zullen worden en waarvan de beste worden geprint. Tevens zal één foto worden verkozen tot cover van EOSzine 1109.
Het is dan ondertussen vijf uur in de middag geworden en hopen we dat onze VIP's - vol nieuwe ervaringen, kennis en inspiratie - voldaan de thuisreis zullen aanvaarden.

Sponsors
Geen VIP-dag zonder sponsors en EOSzine heeft het genoegen de medewerking te krijgen van gerenommeerde partners: Canon, Sandisk en Van Duuren Media. Stuk voor stuk grote namen, die niet alleen kwaliteit en prestatie hoog in hun vaandel hebben staan, maar ook exponenten zijn van innovatie in hun vakgebied.

Bij Canon ondervinden wij, EOS-fotografen, die innovatie aan den lijve met camera's en lenzen die met specs en mogelijkheden tot de absolute top behoren.

Dat geldt ook voor Sandisk die voor opslag van onze kostbare foto's, capaciteit, snelheid en duurzaamheid samenvoegen in state-of-the-art geheugenkaarten.

Van Duuren Media schudt alle jaren de ingeslapen uitgeverswereld door elkaar met vernieuwende uitgaven en initiatieven. Ze is met Yindo bovendien de eerste aanbieder in Nederland van 'lezen-on-demand'. Een soort Spotify voor boeken.

Al die innovatie sluit naadloos aan bij de aspiraties van EOSzine, nog steeds het enig echte verrijkte e-magazine van Nederland.

Inloggen

Wachtwoord of loginnaam vergeten? Klik hier
Als je nog geen GRATIS persoonlijk account hebt op EOSZINE dan kun je deze hier aanmaken. Met dit account kun je o.a. de nieuwsbrief en het gratis digitale magazine ontvangen.